ERP yazılım çözümlerinin müşteri tatmininin temel olduğu, soyut ürünlerin üretildiği otelcilik sektöründe de belirgin etkileri ve faydaları bulunmaktadır. Netsis turizm sektörü çözümleri her çaptaki otel ve otel zincirinin ihtiyaçlarına cevap verecek bir yapıda geliştirilmiştir.

Netsis turizm çözümleri ön büro ile portal arayüz yazılımları aracılığıyla entegrasyon sağlayarak işletme içerindeki bütünlüğü oluşturmaktadır. Benzer bilgilerin ön ve arka ofiste farklı iki yazılıma giriş yapılması, hem gereksiz işgücü kaybına yol açmakta, hem de girişlerin/işlemlerin yapılması sırasında olası kullanıcı hatalarının oluşmasına ve bundan dolayı da sistemler arasında tutarsızlıklara neden olmaktadır.

Netsis turizm çözümleri ön ofis, malzeme planlama ve arka ofis arasındaki bilgi akışını kolaylaştırarak, iş süreçlerini hızlandırmakta ve hizmetin niteliğini arttırmaktadır.

Netsis turizm sektörü çözümleri ile; tüm ön büro işlemleri portal üzerinden kontrol edilerek, arka ofis ile entegrasyonu sağlanmaktadır.

  • Gün içerisinde tahakkuk eden gelirler
  • Tahsilatlar
  • Yiyecek-içecek satışları
  • Müşteri cari hesapları
  • Paid out, konukların yerine yapılan ödemeler
  • Otelde kalan konukların borçlarına karşılık yapmış oldukları ödemeler
  • Konuk otele gelmeden önce göndermiş olduğu rezervasyon depozitosu
  • Gün içerisinde döviz bozma işlemler
  • Ön büro kasası ile merkez kasa arasında gün içerisinde oluşan nakit hareketleri
  • Otelin kendi adına yapmış olduğu harcamalar
  • Cari hesaba kaldırılan hesaplar on ve arka ofisler arasında günlük olarak veya belirlenen tarih aralığında gerçekleştirilir
  • Satın alma faturası/iade faturası
  • Dönem sonu tüketim
  • Ambarlar arası transfer
  • Ödenmez, ikram, kırık, bozuk takibi gibi satın alma modülüne aktarılan faturalar

Faydalar

  • Özellikle esnek parametrik yapısı ile proje bazında ve referans kodu uygulamaları ile hesap planında detaylandırma yapmaya gerek kalmaksızın giderlerin ve gelirlerin takibini sağlanmaktadır. Proje karlılığı zahmetsizce izlenmektedir.
  • Masraf merkezi olarak oluşturulan, mutfak, havuz başı gibi noktalarda etkin stok yönetimi sağlanmaktadır.
  • Yapılan sayımlar aracılığı ile sarflar ve fireler takip edilmektedir.
  • Özellikle oluşan maliyetlerin istenilen detayda analiz edilmesi sağlanmaktadır.
  • Dövizli karlılıkların istenilen detayda alınması, kur farklılıklarının takip edilmesi ve raporlanması sağlanmaktadır.
  • CRM uygulamaları ile etkin müşteri yönetimi şikayet ve anketler ile de satış sonrası hizmetlerin kontrol altına alınması sağlanmaktadır.
  • İnsan kaynakları süreçlerinde işe alma süreçlerinden organizasyon yapısına kadar bütün süreçlerin takibi, eğitim ve eğitim planlarının yönetimi sağlanmaktadır.

Performans değerlenmenin çok önemli olduğu turizmde kaliteli hizmetin kaliteli insan kaynakları yönetiminden geçtiği düşünüldüğünde sağlanan ikili veya 360 derece değerlendirme yöntemleri ile bu ihtiyaçlar en üst seviyede karşılanmaktadır.
Her otelin değişen ihtiyaçlarını en mükemmel şekilde karşılayacak kurulum esnekliğini sağlayarak, gereksinim duyulan bilgiye hızlı, doğru ve güncel olarak ulaşmayı sağlayan Netsis turizm çözümleri, iş gücü ve zaman kayıplarını azaltarak hizmet etkinliğini artırmaktadır.